nedeľa 30. augusta 2015

Klobúková krabica č. 2




Okrúhlu krabicu z papiera som už robila, poťahovala som ju látkou a svoje miesto si našla v spálni. Chcela som si však vyrobiť ešte jednu, väčšiu. Mala som predstavu, že ju oblepím starými novinami (pričom pri neúspechu by som sa bola uspokojila pravdepodobne aj so starými stránkami z kníh). Prvotný problém ale bol, kde také staré noviny zohnať :). No a keďže rovno za domom v ktorom bývame sídli jeden antikvariát, skúsila som šťastie tam. Pán bol veľmi milý a keď som mu vysvetlila, že mám záujem o „niečo strašne staré“ a „nechcem to na čítanie“ – zašiel kamsi do skladu a priniesol mi veľké a ťažké dosky, v ktorých boli archivované výtlačky „Zlatej Prahy“ z roku 1884! – a po jeho slovách: “ Vemte si to klidně domů a vytrhněte si ty stránky, které se Vám líbí a zbytek mi pak přineste.“ A následne po mojej otázke, čo ma to bude stáť – kedy pán iba pokrčil plecami a povedal: „Vůbec nic!“ :DDD Skoro som onemela od úžasu! :D

Materiál na povrchovú úpravu krabice som teda splašila a to mimoriadne exkluzívny! :D Samotnú krabicu som vyrobila z kartónu, ktorý som spojila tavnou pištoľou. Trošku som sa vytrápila s lepením novín, pretože klasickým lepidlom na papier mi to nešlo veľmi dobre. Po pár nalepených ústrižkoch ma ale „osvietilo“ a na lepenie som použila lepidlo na tapety. Išlo to krásne! Papier zmäkol a lepenie mi šlo naozaj veľmi dobre. Po zaschnutí som ešte novinový papier trošku napatinovala patinovacou farbou  - aby krabica pôsobila naozaj staro a po kraji vrchného poklopu som nalepila opäť tavnou pištoľou kožený remienok, ktorý som zachránila už ani neviem z čoho :D. 

Tak! A krabica je na svete! Mám v nej svoj „pracovný bodrel“ – čipky a kúsky látok, ktoré používam často. Uložila som ju do chodby na skriňu. Mám z nej vážne veľkú radosť! :D


Želám všetkým krásny deň

Lucia














 ..... materiál :DDD


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára