štvrtok 6. augusta 2015

Drevená tácka




Milujem nákupy za pár korún :). Aj dnes sa mi podaril taký nákup, vo svojom obľúbenom bazári som našla drevenú tácku. Na prvý pohľad „taká malá ohava“ :DDDDD no jej vnútorný potenciál som zbadala ihneď! :D

Rozhodla som sa, že tentokrát nebudem natierať „snehobielou“ ako to mám vo svojom zvyku – pokúsila som sa namiešať si farbu v odtieni, akú má pod názvom Country grey v ponuke AS. Do bielej farby – používam Balakryl UNI mat, som primiešala pár kvapiek čiernej, hnedej a žltej tónovacej farby. Tácku som umyla a po vyschnutí som roztopeným voskom prechádzala po okrajoch. Následne som tácku natrela svojou namiešanou farbou a po jej zaschnutí som tácku prešmirgľovala. Tácku som umyla a naniesla som technikou decoupage obrázkový motív, ktorý som si vyrobila sama, tlačou na servítky. Na záver som tácku prelakovala bezfarebným matným lakom. 

Ešte nie som úplne rozhodnutá, kam ju presne položím, možno bude slúžiť na odkladanie textilného prestierania na jedálenskom stole.

Všetkým prajem krásny letný deň

Lucia










 pôvodne:

2 komentáre: