štvrtok 24. septembra 2015

Absolutely shabby (jedenásť lapačov snov :D)



Na jednej internetovej stránke som sa dozvedela, že pôvodní obyvatelia Ameriky prikladali snom veľmi veľký význam, preto mať v príbytku zavesený lapač snov sa pre nich stalo určitou tradíciou. Funkcia lapača snov podľa nich spočívala v tom, že v noci, keď k človeku prúdia sny, tieto sa delia na dobré alebo zlé. Zavesený lapač ich vtiahne do svojej siete. Zlé sny sa zachytia v sieti lapača a zahynú s prvým ranným lúčom slnka a naopak, tie dobré sa po pierkach skĺznu k spiacemu človeku. :D
Ja som sa naviac, okrem tohto zistenia, dozvedela ešte ďalšie tri zásadné veci:
Prvou vecou bolo poznanie, že som nemala ani potuchy, aký „boom“ urobí práve ten môj lapač snov, ktorý som uverejnila naposledy :D.
Druhou bola skutočnosť, že ma prekvapilo, koľkým ľuďom sa páči shabby chic :D.
A treťou – to až po týchto dvoch zisteniach bolo, že lapače snov môžu spôsobiť nespavosť :DDD
Tú tretiu musím asi vysvetliť :D. Na výrobu som mala iba necelý týždeň a tak sa mi darilo pracovať na nich aj o tretej v noci :D. S výsledkom som však nad mieru spokojná :DDD a tak dúfam, že ak mne spánok zobrali, tomu, u koho budú na stene visieť, spánok zase prinesú :D.

Myslím, že z mojej „dielničky“ ešte nikdy „nevyliezlo“ niečo tak absolútne shabby – ako je toto. Či je to skutočne tak, Vám nechám na posúdenie :DDD.

Želám všetkým krásny deň a samozrejme – v noci sladké sny :D
Lucia












... a môj "kreatívny bordel" pozvoľne vznikajúci  pri práci :DDD Podotýkam, že je to fotené až po strihaní a trhaní textilných častí :DDD To len bola spúšť!!! :DDDD

7 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, prostě přenádherné. Miluju vše, co tvé ruce vytvoří :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pobavil mě kreatívny bordel.......držím palce, ať se dílo daří!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Sjů, u nás to veru kreatívne bordelovo vyzerá takto často :DDD Niet nad tolerantného muža :DDDD Ďakujem krásne za milé prianie a rovnako - želám všetko dobré :)
      Lucia

      Odstrániť
  4. Jsem naprosto uchvácená tímto stylem ...prostě nádhera....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cathy - za každú jednu shabby dušu som ja nesmierne vďačná! :) Tento štýl milujú niektoré ženy a ja verím, že sa nájde aj pár mužov (asi však - s ohľadom na prvky tohto štýlu - ide o tých mužov, ktorých iní muži neradi vidia vo dvojici :DDD) A ja hovorím - muž či žena - všetko jedno! Čo je "doma" / tým myslím našu veľkú shabby rodinu:DDDD/ to sa počíta!!!! :)))))

      Odstrániť