štvrtok 10. septembra 2015

Chlebník



Kovový chlebník mám rovnako z bazára – vždy som po takom túžila, ibaže – nie po červenom :D. Samozrejme, že som chcela biely, ale tento som objavila za dobrú cenu, takže som neodolala a kúpila ho. Pôvodne som ho prestriekala celý na bielo, ale – ku podivu – nepáčil sa mi tak! :D Takže som sa – aktívna – rozhodla odstrániť náter (teda už nie iba hrubú červenú vrstvu farby – ale už aj ďalšiu vrstvu farby bielej! :D) a chcela som ponechať ten chlebník v tej pôvodnej surovej plechovej podobe. Použila som chemický odstraňovač farby – a po tejto skúsenosti už viem, že už nikdy viac :DDDDD Kto niekedy pracoval s takým niečím vie, o čom píšem. :DDD Farba sa ťahala, lepila, smrdelo to a vôbec to nechcelo ísť dolu. Takže som so zaťatými zubami odstránila čo sa dalo a po akom-takom  vyčistení som ten chlebník jednoducho „zhrdzavela“ – presne tým istým spôsobom, akým som to spravila pri svietnikoch, ktoré mám v spálni. Z vnútra som chlebník pretrela hnedou ekologickou farbou a to napriek skutočnosti, že u nás vlastne chlebník ani nepotrebujeme :DDD – snažíme sa  totiž chlieb a pečivo obmedzovať v maximálnej možnej miere. Preto v chlebníku schovávam soľ a iné rôzne pochutiny, ktoré potrebujem mať pri varení „po ruke“ ale nechcem, aby boli vyložené niekde na poličke.


So želaním pekného dňa

Lucia









pôvodne: 
 
 .... a pri odstraňovaní farby :((((

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára