štvrtok 3. septembra 2015

Baletný




Keďže do štýlu shabby chic krásne zapadnú aj motívy z prostredia baletu, napr. baletné špičky zavesené na klinci na stene, či prevesené cez stoličku alebo tutu sukničky zavesené na vešiaku, rozhodla som sa čosi také si sama vytvoriť. Tutu suknička mi visí na vešiaku už dávno. A keďže baletné špičky skutočne slúžiace baleríne som (zatiaľ :D) nezohnala, tak som si jedny vyrobila. Poslúžili mi na to čipkované silonové ťapky. Vystrihla som z tvrdého kartónu výplň a špičku a pätu som vystlala molitanom. Ozdobila som ich malými penovými ružičkami. 

Na Pintereste som objavila nádherný vankúš s balerínou, ktorým som sa inšpirovala. Ten svoj som ušila z bielej bavlnenej látky a balerínu som na vankúš preniesla transferom pomocou levanduľového oleja. Sukničku som jej ušila z čipky, rovnako ako volán dookola vankúša.

Keď som bola úplne malá, mohla som mať asi tak päť rokov, mamina ma prihlásila na balet. Moja eufória mi vydržala až celý týždeň. Toľko môj osobný kontakt s baletom. :D 

Toľko dnešný príspevok - baletný :D

Pekný večer prajem

Lucia










4 komentáre:

  1. Luci tvůj blog miluju a těším se z každého tvého příspěvku. Máš neskutečné nápady. A proč vlastně píšu. Mám doma dvoje starší baletní špičky. Tak ji jedny mohu darovat kdyby si chtěla. Krásný den amnoho dalších krásných nápadů a inspirativních článků. Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Veronika, tvoj komentár som si prečítala hneď dvakrát za sebou (či dobre vidím)!!! V prvom rade sa chcem veľmi pekne poďakovať za tú obrovskú chválu :) Veľmi ma potešila. A v rade druhom - baletné špičky? Naozajstné? Po baletke? Či by som chcela???? Pánečku!!!!!!! Jasne že áno!!!! Strašne by som chcela!!! :)))))))))))))) Mňa vždy udiví (a šialene poteší) - keď sa mi podarí nájsť dobrého a prajného človeka :))) Spravila si Veronika obrovskú radosť! :) Ak ťa teda môžem poprosiť, napíš mi prosím na môj e-mail: hromadkova.luc@gmail.com - a dohodneme sa ako sa ti môžem revanšovať a ako vyriešiť poštovné.
      Lucia
      Ps: Tvoju e-mailovú adresu som hľadala - ale som nenašla :( - zato som našla tvoje úžasnééé recepty!!! Hneď nejaký vyskúšam (aj u nás doma sa snažíme - väčšinou :DDD stravovať ako baleťáci - inak by sme boli naozaj už ako také vykŕmené prasiatka :DDDD) Takže Tvoje recepty prídu vhod!!! :)

      Odstrániť
    2. Kočko, napíšu ti na email večer až bude malý spinkat. Zatím přeji krásný sluníčkový den. Verča

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť