streda 4. mája 2016

malá shabby kabelôčka :)

Potom, ako som si vyrobila načančané lodičky - príspevok je tu: http://myshabbywhitehome.blogspot.cz/2016/03/boticky-do-tanca-pre-moju-tretiu.html som si povedala, že by nebolo zlé, vyrobiť k nim aj kabelku :). Veď predsa moja viktoriánska slečinka nemôže ísť na tancovačku bez kabelky - to je nad slnko jasné! :). Mala som doma jednu starú minikabelku - ktorá týmto padla za obeť :D. Kabelka bola pôvodne bordovej farby - tak som ju celú najskôr pretrela bielou farbou, aby mi čipka cez ňu nepresvitala. V pôvodnej podobe ju odfotenú žiaľ nemám, lebo som ju pred farbením /hlava deravá/ odfotiť zabudla :D. Na kabelku som potom technikou decoupage prilepila obrázok dievčatka a celú kabelku som ozdobila krajkou, perličkami, gombíkmi a inými drobnosťami. Myslím, že teraz sa už skutočne moja viktoriánska slečinka môže tej tancovačky zúčastniť, výstroj má kopletný! :DDD Hoci vlastne ani netuším, čo si ženy v tej dobe do kabelky dávali... mobil, kľúče a žuvačky s najväčšou pravdepodobnosťou asi nie :). V kabelke asi ukrývali  vyšívanú vreckovku, ktorú v prípade potreby pustili na zem a urobili tým prvý krok ak sa chceli bližšie spoznať s nejakým junákom :D. Trochu som sa zasnívala... ach - to museli byť časy.. :DDDDDDDDDDDDDD

Všetkým prajem krásny deň

Lucia










2 komentáre:

  1. Lucka, ako vidím, o svoju slečnu sa príkladne staráš, naozaj na tancovačku nemohla ísť bez kabelky, a presne si vystihla štýl a krásne si ju premenila na skvost. Ako píšu dievčatá v iných príspevkoch, celkom ako zo zahraničných časopisov, môžeš aj Ty publikovať!!! U Teba je čo obdivovať. Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuška, moja slečinka je moja srdcová záležitosť - vlastne, oni všetci štyria sú :DDD. Ďakujem za veľkú podporu, mňa by veru taký časopis bavilo vytvárať :). Tak sa teším, že ak by k tomu došlo - mala by som určite pár mimoriadne milých a verných čitateľov :)))) Ďakujem a puskujem :)
      Lucia

      Odstrániť