streda 4. mája 2016

Srdiečko s výšivkou zo stuhy

Jednej nesmierne dobrej dušičke som prisľúbila vyrobiť na pamiatku nejakú drobnosť. Rozmýšľala som,  čo by to tak mohlo byť. No a keďže si myslím, že lásky nie je nikdy dosť - tak som si povedala, že vyrobím srdiečko na zavesenie v štýle shabby. Už dlhšie som obdivovala ruže, ktoré boli vytvorené technikou výšivky stuhou. Lákalo ma vyskúšať to :). Tak som na stroji ušila srdiečko, vyplnila som ho dutým vláknom a obšila som ho po obvode stuhou. Použila som krásnu ručne tkanú starú látku a do stredu srdiečka som prišila kúsok čipky. Potom som podľa postupov, ktoré som našla na Pintereste vyšívala na srdiečko menšie a väčšie ružičky a lístky. Srdiečko som ešte prizdobila malými perličkami a ovesom vyrobeným z textilu.

Dúfam, že sa táto malá drobnosť bude páčiť a urobí tej dotyčnej osôbke radosť :).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia










2 komentáre:

  1. Tak ako mne sa nesmierne páči toto srdiečko, tak aj určite tá dobrá dušička sa veľmi potešila. Veď to srdiečko je jedna nádhera. Krásne vypracované detaily, je to ako pohladenie duše. Pusa Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulík, práve sa mi ozvala tá obdarovaná osôbka a písala mi, že sa jej srdiečko veľmi páčilo. Takže mám veľkú radosť :). Ďakujem za Tvoje písmenká - vždy ma veľmi potešia. Pusa letí späť a s ňou slnečné lúče - dnes je vonku nádherne! Krásny dník prajem cmuuuuk
      Lucia

      Odstrániť