utorok 26. apríla 2016

Starý drôtený kôš

Na jeseň som bola u  maminy a na dvore som u nej zazrela jeden starý kovový hrdzavý kôš. Na dno vložila kus  podlahovej gumy a keďže je kôš skutočne veliký, používala ho na zbieranie lístia. Keď som ten kôš zazrela, nevedela som z neho spustiť zrak! :) Už som len špekulovala, ako jej vysvetliť - že tento nádherný kúsok, by sa mi neskutočne hodil do - obývačky! :DDD

A presne tak, ako som aj tušila - hoci jej  často vysvetľujem základy štýlu shabby chic  (ona to volá "čaby čik") :DDD - keď som jej oznámila, že by som ten kôš nutne potrebovala - a že ho dám do obývačky -  jej tvár zrazu nebola jej tvár - boli to iba dve obrovské a vytreštené oči, ktoré mala priamo na krku :DDDDD.

Už ani neviem, za čo som ten kôš "vyhandlovala" - ale moja mamina ma nesmierne miluje a keď najbližšie k nám prišla - priniesla mi ho!!! :) Kôš som umyla a napratala som do neho to čo som mala v pláne. Kožušinu a deky - ktoré mali svoje pôvodné miesto v úložnej časti nášho konferenčného stolíka, ale nebolo to veľmi praktické riešenie.
Jediné, čo som na koši upravila - boli úchyty. Tie boli pôvodne z umelej hmoty. Vie sa o mne, že umelú hmotu nepodporujem v žiadnom smere - a tak som úchyty obmotala jutovým lykom. :))) Prilepila som ho na pôvodné úchyty tavnou pištoľou.

Pravidelne každý večer chodím do koša po deky - a nám je potom pri leňošení na gauči fajnovo a teplúčko :)))

Prajem všetkým krásny deň


Lucia









... pôvodný úchyt 



                                                       ....   a moja úprava :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára