piatok 22. apríla 2016

Zrkladlo v chodbe druhýkrát

Môj blog píšem druhý rok a druhý príspevok, ktorý som vložila bol o zrkadle, ktoré sme kúpili v Jysku. Názov príspevku znel stroho  - Zrkadlo. ttp://myshabbywhitehome.blogspot.cz/2015/01/zrkadlo.html
Išlo pri tom o zrkadlo určené na chodbu, ktoré zdobil krásny ozdobný rám. Rám bol strieborný a tak som ho natrela na bielo. Dlho bol taký biely, ale poznáte to. Žena je tvor rozmarný :). A mňa po čase tá jeho úplná fádnosť začala trošku nudiť - ten zdobený rám v tej bielej nevynikol tak, ako by mal. Dôvodom bola možno aj tá skutočnosť, že pôvodne /v prvom byte/ na zrkadlo dopadalo priame denné svetlo - a ornamenty na ráme  - hoci boli biele, boli pekne vidieť. Po presťahovaní sa do nového bytu však na chodbe, v časti kde je zrkadlo zavesené, denné svetlo nesvieti a preto sa mi zdal ten rám taký fádny.

Rám zrkadla som teda pretrela opäť. Tentokrát farbami Annie Sloan - dovtedy som doma o tej farbe mlela a mlela a mlela - že som sa jej na koniec dočkala! :). Základný náter je v tóne old white a následne svetlý a tmavý vosk.

Som nadšená! :) Tak ale rozmýšľam, koľko takej priemernej rozmarnej žene nadšenie vydrží?! :)))) Snáď je toto už posledná premena nášho zrkadla, ktoré máme na chodbe. No  s ohľadom na skúsenosti a samozrejme tiež s ohľadom na zásahy ktoré ma občas kopnú priamo do kreatívnej časti môjho mozgového centra tak silno, že to so mnou až trhne :)))),  sa radšej držím hesla - "nikdy nehovor nikdy" :)))

Krásny slnečný dník praje



Lucia






takto vyzeralo zrkadlo pôvodne:


... a takto po natretí bielou :)


2 komentáre:

  1. Toto zrkadlo som obzerala aj ja v Jysku, konkrétne pred Vianocami. Ale pretože ja nemám miesto kam by som ho dala, tak s nadšením som zbadala na Tvojom blogu toto zrkadlo. Pamätám si ho ešte, keď si to sem dala v bielom, bolo krásne, a hneď som ho chcela aj ja. Zrkadlo je samo o sebe krásne, ale po Tvojom pretretí a voskovaní dostalo zrkadlo nádherný rozmer. Krásne vynikne ten relief v rohoch aj v strede, nádhera, akoby to zrkadlo bolo väčšie, je to krásne na tej chodbe, precízna práca, vidieť, že si detalistka. Cmuk Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak a teraz som sa naozaj cítila mimoriadne poctená, keďže som sa dozvedela, že zrkadlo si Marti pamätáš ešte keď som ho upravovala prvýkrát. To už bolo naozaj dávno. :) A keďže si ho obzerala a už nemala kam "pomestiť" - znamená to, že doma máš kooooopu krásnych vecí - a to je úžasné. Viem že ty aj ja sa tešíme aj z malej drobnosti, ktorá skrášli naše bývaníčko. Tak ti prajem, aby si najbližšie objavila niečo krásne, tvojmu srdcu blízke a maličké - aby sa to k Vám domov ešte zmestilo :)))) Ďakujem Martík za Tvoj komentár. Posielam veľký bozk
      Lucia

      Odstrániť