štvrtok 21. apríla 2016

Suncatcher /lapač slnka/ z krištáľového lustra

Už od času, kedy som si nad malý gauč v izbe zavesila "baldachýn" som rozmýšľala nad tým, že by som ho prevesila z malého háčika na veľký kovový ozdobný háčik a pridala tam nejakú  - napr. lucernu. No keďže lucernu podľa mojich predstáv som nikde nezohnala - záves visel ako visel :).

Po dlhšej dobe sa mi podarilo objaviť starý krištáľový luster, ktorý má nádherné ovesy s odleskami jemnej ružovej :). Jasná vec, že som mu neodolala. (Hoci s ružovou bojujem fakt tvrdo, vždy nado mnou zvíťazí - mrcha jedna :DDDDD). Luster som rozmontovala - zostali mi tri skruže, na ktorých viseli ovesy. Tie som k sebe pospájala  a nový suncatcher som ozdobila. Použila som penové ruže, čipky, perleťové lístky a ružičky a saténové stuhy, lepila som tavnou pištoľou a krajkové a saténové stuhy som viazala. Na spodnú časť som potom ešte zavesila ďalšie ovesy, ktoré mi zostali ešte z toho lustra, čo som rozobrala minule :).  Môj najdrahší jediný miláčik sa chopil vŕtačky a moja nádhera už visí na stene :).

No a keďže márne bojujem proti ružovej - tak som ešte pridala pár fotiek detailov. Podarilo sa mi kúpiť 12 baletných špičiek (!!!!!!!!!!)  a nevedela som presne, kam s nimi :). Potom som zazrela svojho tučného vrabca v klietke a povedala som si, že aj tak tam nebol rád :)))). Vybrala som zo z klietky - a do nej som naaranžovala baletné špičky, ktoré som vyzdobila (aj) ružovými stuhami :). Radosť mám tiež zo sušených ruží - ktoré sú väčšinou tiež - ružové :)))). No a aby mi moja krejčovská panna ladila s dekorom :) tak som jej obliekla baletnú sukienku a jedny baletné špičky som jej priložila - aby mi bosá nechodila :).

Všetkým krásny slnečný a ak je to možné,  tak aj ružový deň :)


Lucia


















4 komentáre:

  1. .........som onemela :) Úžasné :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička :) Rada ťa u mňa vidím :) Veľmi pekne ďakujem za Tvoj krásny komentár :)
      Lucia

      Odstrániť
  2. Dlho som tu nebola, o to viac som sa tešila, ako vychutnám každý jeden obrázok pomaly jeden za druhým. Toľko nových inšpirácií, a krásnych vecí čo si pridala. Ten lapač slnečných lúčov je niečo úžasné, a tak ako píšeš, že ružovú nemusis, tak isto aj ja nemusím, ale aj tak sa k tomu vždy vrátim. Pokiaľ je to taka jemná ružová, ako používaš Ty, tak jej tam môže byť koľko chce. Nádherné sú tie baletné špičky v úžasnej klietke, všade vidieť Tvoj rukopis, ktorý je neopakovateľný a neprehliadnuteľný, skrátka nádherný. Krásne zladené s tým baldachýnom, presne to tam chýbalo, ako si to vedela??? Ja to nemôžem prejsť len jedným slovom, preto tak vela píšem,,dakujem za krásny zážitok Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulienka moja milovaná :). Ja sa zakaždým hrozne teším, keď mi ty niečo sem napíšeš :). Nebudem tajiť, samozrejme ma vždy poteší pochvala od Teba :). No nie len to je dôvod, prečo sa tak teším, keď čítam riadky od Teba. Ten dôvod spočíva hlavne v tom, že pri začítaní sa si uvedomím aj ďalšie súvislosti a zistím aj o tebe mnohé veci, takže ťa týmto spôsobom lepšie spoznávam :). To s tou ružovou - to je naozaj tak. Chcela by som sa sa jej zbaviť, ale nedokážem to. A potom si hovorím, že ten jemný odtieň zas až tak "cukríkovo" nepôsobí :). Nevedela som, že to s ružovou máme rovnako :)))) Ďakujem za krásne slová a prajem pekný dník :)
      Lucia

      Odstrániť