nedeľa 7. mája 2017

Šperky & bižu & co.

Dnešný príspevok sa bude týkať mojich šperkov, bižutérie, slnečných okuliarov, hodiniek a iných čačiek-mačiek :)), ktorými sa skrášľujem, resp., ani nie nich samotných, ako skôr úložných priestorov, kde všetky tieto nevyhnutné drobnosti odkladám :).

Šperkovnicu, ktorú som si kedysi dávno prerobila z dreveného farebného boxu, ste mohli vidieť TU. Určitý čas mi tento spôsob vyhovoval, no čím viac vecičiek som mala, tým viac bolo treba vyriešiť praktickejšie riešenie, najmä čo sa týkalo náhrdelníkov a drobných vecí akými sú prstienky, či náušnice. A tak mám dnes túto svoju pôvodnú šperkovnicu v šatníku, položenú na skrinke, v ktorej mám uložené kabelky a dnes slúži už iba na odkladanie slnečných okuliarov, náramkov a bižutérie, ktorú až tak často nepoužívam.

Už dávno som od maminy dostala staručkú skriňu, ktorú sme s manželom pretreli na bielo (obrázkov, ktoré na skrini pôvodne boli, mi bolo fakt ľúto, ale farba na skrini bola veľmi poškodená a odtieň desivý). Na skriňu mi manžel pripevnil drevený vešiak (ktorý v starom byte slúžil v kuchyni na odkladanie utierok a chňapiek) a tým mi vytvoril ideálny priestor na odkladanie náhrdelníkov :). Skriňa je v šatníku a tak mám po ruke všetko, čo treba :).

Čerešničkou na torte je malá hodinárska skrinka, ktorú sme si priniesli z poslednej návštevy Elektry. Má pôvodné úchyty a kovové štítky. Malé priehradky ideálne poslúžia na uloženie tých ajdrobnejších vecičiek, akými sú náušnice, retiazky, prívesky a prstene :) Skrinka je na chodbe (bolo by ju škoda ukrývať v šatníku) a tak keď chcem vybehnúť von a dať si iba obrúčku, mám ju tiež poruke :)))).

Prajem všetkým krásnu nedeľu


Lucia   










pôvodne:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára