nedeľa 21. mája 2017

Z kategórie mini - kúpeľňa/práčovňa

Dnes Vám ukážem kúpeľňu v mojom domečku pro panenky. Miestnosť je to veľká a preto som sa rozhodla, že do zadnej časti umiestnim aj "práčovňu", teda miesto na pranie a žehlenie bielizne :).  Od Edky som do daru dostala základ kúpeľne - umývadlo, vaňu a toaletu. Dokúpila som si kovový stojan na uteráky, žehličku a pár drobností: hrebeň, kefu, fén... Ostatné vecičky som si vyrobila.

V skratke popíšem, čo som z čoho vyrábala:
- piecka v rohu - je z plastovej fľaštičky z vitamínu C :),
- kôš na drevo - ten je z drôteného uzávera zo šampanského,
- lekárnička - je z krabičky od náušníc a dá sa otvárať! :DDD,
- hodiny sú z gombíka,
- mangel - ten mi dal zabrať a je tam použité kadečo :), drevené zbytky z DIY nábytku, časť ramienka na šaty, kovové komponenty z rozobratých hodín..
- korýtko a stolička, drevené stolčeky, poličky sú z DIY nábytku,
- lampy sú z vrchnáčikov zo zubnej pasty ,
- šampóny sú z korálok a z tabletiek, ktoré majú plastový obal a prášok z nich sa dá vysypať - následne som ich naplnila horúcim voskom a nalepila etiketu a vrchnáčik :)

Sú tam ešte ďalšie drobnosti... vrece na špinavé prádlo, uteráky, papučky, šnúra so spodným prádlom :))), mop, valcha, toaletný papier.... Určite ešte nejaké dôležité veci chýbajú a časom ich tam doplním, ale zatiaľ takto, kúpeľňa/práčovňa je plne funkčná! :DDD

Prajem všetkým krásnu nedeľu


Lucia













4 komentáre:

  1. Idem do kolien.... nemám slov....parádička....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDDD mám radosť Dagíí, že sa ti u nás v minidomečku páči! :)
      Lucia

      Odstrániť
  2. Luckááááá, jednoducho neviem aké slová použiť, toto je take vymakané do detailov, že som onemela, rozprávkové, čarovné M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulienka moja, mám velikú radosť :)) Ďakujem za krásne slová :)
      Lucia

      Odstrániť