sobota 13. mája 2017

Z kategórie mini - chodba a prvý občánek :))

Je to už dávno, čo som pridala príspevok z môjho mini domečka pro panenky a tak som si povedala, že je najvyšší čas to napraviť a niečo málo v domčeku vylepšiť :).

Pustila som sa do malej "chodbičky", ktorá je na poschodí. V časti kde je teraz mnou vyrobená drevená vešiaková stena chýbalo zábradlie a tak sa mi tento spôsob riešenia zdal najvhodnejší. Do chodby som vyrobila tiež lavičku na obúvanie a malinký konzolový stolík a samozrejme tiež "nevyhnutné drobnosti": topánočky zo šperkárskych komponentov, krabice na topánky a klobúkovú krabicu. Nechýbajú kabelky a samozrejme kľúče :)), na hornej poličke si našiel miesto aj malý ďalekohľad a keďže som chcela na vešiakovú stenu zavesiť aj kus oblečenia, najjednoduchší na výrobu sa mi zdal šál :DDDDDDDDDD. Na stenu som pripevnila zvonček a najviac som pyšná na luster - ktorý je vyrobený z hornej časti tuby od Jesienky, kovovej skrutky, drevenej korálky a retiazky a kúska umelej hmoty (akože žiarovka) - ktorý fakt netuším na čo pôvodne slúžil :))). Do domčeka pribudol tiež prvý občánek :DDD, teda vlastne občianka :DDD. Pôvodne mala vlasy rozlietané do výbuchu a šaty pozostávajúce z jedného kusa látky prilepené o telo kilom lepidla. Takže som jej vlasy upratala na hlave, odlepila som jej z tela šaty a ušila jej nové :). Nie je to asi žiaden zázrak, ale hlavné je, že dom už KONEČNE nie je prázdny :))

Prajem všetkým krásny víkend

Lucia














4 komentáre:

  1. Lucka tie Tvoje miniatúry, sú očarujúce, nevedela som kam s očami, všetky tie drobnôstky sú úžasné, si čarodejnica, čo Ty všetko nedokážeš!!!!!!!! M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulienka, mne tie miniatúrky úplne učarovali, je to asi láska, ktorú budem pestovať ešte dlhé obdobie. Minimálne teda, dokým nezariadim celý domček! :) A to veru ešte potrvá! :DDDDD
      Lucia

      Odstrániť
  2. Dokonalé,krásnučké,také midiiii :)

    OdpovedaťOdstrániť