sobota, 13. mája 2017

Z kategórie mini - chodba a prvý občánek :))

Je to už dávno, čo som pridala príspevok z môjho mini domečka pro panenky a tak som si povedala, že je najvyšší čas to napraviť a niečo málo v domčeku vylepšiť :).

Pustila som sa do malej "chodbičky", ktorá je na poschodí. V časti kde je teraz mnou vyrobená drevená vešiaková stena chýbalo zábradlie a tak sa mi tento spôsob riešenia zdal najvhodnejší. Do chodby som vyrobila tiež lavičku na obúvanie a malinký konzolový stolík a samozrejme tiež "nevyhnutné drobnosti": topánočky zo šperkárskych komponentov, krabice na topánky a klobúkovú krabicu. Nechýbajú kabelky a samozrejme kľúče :)), na hornej poličke si našiel miesto aj malý ďalekohľad a keďže som chcela na vešiakovú stenu zavesiť aj kus oblečenia, najjednoduchší na výrobu sa mi zdal šál :DDDDDDDDDD. Na stenu som pripevnila zvonček a najviac som pyšná na luster - ktorý je vyrobený z hornej časti tuby od Jesienky, kovovej skrutky, drevenej korálky a retiazky a kúska umelej hmoty (akože žiarovka) - ktorý fakt netuším na čo pôvodne slúžil :))). Do domčeka pribudol tiež prvý občánek :DDD, teda vlastne občianka :DDD. Pôvodne mala vlasy rozlietané do výbuchu a šaty pozostávajúce z jedného kusa látky prilepené o telo kilom lepidla. Takže som jej vlasy upratala na hlave, odlepila som jej z tela šaty a ušila jej nové :). Nie je to asi žiaden zázrak, ale hlavné je, že dom už KONEČNE nie je prázdny :))

Prajem všetkým krásny víkend

Lucia














2 komentáre:

  1. Lucka tie Tvoje miniatúry, sú očarujúce, nevedela som kam s očami, všetky tie drobnôstky sú úžasné, si čarodejnica, čo Ty všetko nedokážeš!!!!!!!! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé,krásnučké,také midiiii :)

    OdpovedaťOdstrániť