sobota 15. júla 2017

Emily

To je u nás radosti veselosti, keď mi pribudne do zbierky ďalšia panenka! :) Nebolo tomu inak, ani keď som z balíčka, ktorý doniesol ujo pošťák vyslobodila Emily. A to napriek tomu, že Emily - prvoplánovo - veľa krásy nepobrala. Jednak bola  /je/ od niečoho špinavá - čo by mi nevadilo, je to proste podpis času a toho, že panenka niekomu už poslúžila. Čo ma trápilo viac, bol jej chabá vlasová pokrývka. Na hlávke mala parochňu s krátkymi, zlepenými vláskami. A čo ma rozčuľovalo úplne najviac,  bola jej postava. Autorka, ktorá ju vytvorila, to trošku prešvihla so zameriavaním stehov a Emily vytiahnutá z balíka pripomínala kulturistu dopichaného včelami. Nič proti malej nadváhe - tá by mohla byť dokonca v tomto prípade celkom rozkošná, ale tie jej tĺčiky proste nešlo narvať do žiadnych panenkovských topánočiek!

A tak sa milá Emily dostala na chirurgický stôl - a nastal jej prerod :). Vymenila som jej celý "obsah" :) a zmenšila som jej rúčky, nôžky aj telíčko. Potom som sa popasovala s vláskami - prilepila som jej reálne vlasy čiernej farby a na hlávku som jej uviazala šatku - z originálnej modrotlačovej látky.

Ušila som jej tiež spodničku (detail môžete vidieť na jednej necudnej fotke - kde Emily vidno pod šaty) a na nožky som jej dala maličké kojenecké ponožky s mašličkou - ktoré som jej vytiahla až - až tam na koniec :DDD. Šatičky som jej dala pôvodné a botičky jej venovala Barbara, ktorá teraz čaká na poštáka, mal by jej priniesť nové :).

A tak je ich už desať :).

Prajem krásnu sobotu


Lucia












pôvodne:

a počas operácie:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára