sobota 8. júla 2017

Z kategórie mini: dievčenská izba

Hoci mám rozrobených (a pár už aj dokončených) projektov z kategórie maxi :DDD, teda, z kategórie našej reálnej domácnosti (Boh žehnaj päťdňovému voľnu!!! :DDD), dnes pridávam opäť príspevok z môjho domčeka pre bábiky.

Minule som Vám ukázala vyrobené postieľky, dnes izbičku, do ktorej patria. Všetko, okrem písacieho stola, stoličky /tú som len pretrela/, skrine, malého stolíka a maličkého domčeka do domčeka pre panenky /ten som tiež len prefarbila - pôvodne bol tyrkysovo modrý/ som vyrobila vlastnoručne. Bábiky som obliekla a učesala /pôvodne vyzerali ako keby do nich hrom udrel :D/.

Panenkám som vyrobila všetko, čo si myslím, že by potrebovali, od spomínaných postieľok, cez nočný stolík, knižky, počítadlo, vozík na hračky a do neho hračky :)))...  Najväčšiu radosť mám z "plyšákov" - tí sú vyrobení z "chlpatého drôtika" - podarili sa mi dva medvede, jedna mačička a jeden zajačik /verím, že sa dajú rozoznať - kto je kto/ :D, panenkám som vyrobila panenky - tie sú z malinkatých štipčekov. Panenka na poličke je z drevených zvyškov, látky a tvár som jej vystrihla z obrázka (skúšala som jej tvár namaľovať ale vyzerala ako Chucky :DDD). Dievkam som vyrobila kufre na cestovanie a slamené klobúky ... a čo je úplne fantastické - v izbičke sa svieti!!!!!!!!!!!!! Luster a kolotoč sú vyrobené z čajovej LED sviečky, takže sa už, keď sa zotmie, dievčatká samé v izbičke neboja :)))).

Krásny večer želá


Lucia






















1 komentár:

  1. Panenko Mário skákavááá.....úžasné,nádherné.....Milujem tvoje krásne veci....

    OdpovedaťOdstrániť