nedeľa 25. februára 2018

Parádnica :)

Dnešný príspevok je o mojej parádnici, ktorou je figurína, ktorú ste mohli vidieť už TU. Odvtedy táto kráska poriadne rozšírila svoju garderóbu :D. Prvou požiadavkou ktorú mala, niet sa čo diviť, boli VLASY :) a potom to už išlo spádovou rýchlosťou :). Pribudli jej golieriky, brože spolu so šperkovnicou, kabelky a z čoho sa teší najviac (no dobre, ja sa teším najviac) :DDD sú ozajstné staré svadobné voskovo-textilné ozdoby do vlasov :). Potešenie je to o to väčšie, že kedysi dávno - príspevok ste mohli vidieť TU, som si niečo podobné sama vyrobila :). A dnes mám možnosť tešiť sa z tých "ozajstných" :).

Dnes krásne svieti slniečko, prajem všetkým nádhernú nedeličku :)


Lucia  






























2 komentáre:

  1. Nechápačky toto,kam ty na toto chodíš?Úžasné.Myslím,že už som všetky slová obdivu v priebehu mojho čítania použila.Budem musieť začať loviť v cudzích vodách....Ďakujem za ďaľši krásny zážitok...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá Tvoja parádnica je poriadne náročná,a ako žena vieš čo všetko ju poteší, je to nádhera nad nádheru,mimochodom,taký podobný voskový venček som mala aj ja na prvom svätom prijímaní,kto vie kde skončil,krásnu nedeĺu Luck,aj manželovi

    OdpovedaťOdstrániť