štvrtok 22. februára 2018

Vytúžený lapač snov

Podarilo sa mi dokončiť lapač snov, po ktorom jeho majiteľka, nesmierne dobrá dušička :), už dlho túžila. Ešte šťastie, že mala so mnou toľkú trpezlivosť :). Keď som sa konečne k tomu dostala, snažila som sa plniť do bodky jej predstavu, ktorá bola: pudrové tóny, hustejšia výplet kruhu, veľa čipky, pierka, ovesky, perličky a poslednou túžbou bol obrázok dievčatka s korunkou na hlave :).

A tak je lapač na svete :). Dúfam, že som splnila všetky požiadavky na výbornú a že lapač prinesie tejto nesmierne milej osôbke len tie najsladšie sníčky :)

Prajem všetkým krásny deň


Lucia 











7 komentárov:

  1. Prekrááásneeeee...nedýchaaaaam....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééééj ďakujem za krásny komentár Dagíííí a som šťastná, že sa ti opäť darí vkladať ich - z každého jedného mám vždy ohromnú radosť :)
      Lucia

      Odstrániť
  2. LUCINKO JE PŘEKRÁSNÝ SNOVÝ ÚŽASNÝ!!! slova pochvalná dochází, protože ta trefná, ta přesná, ještě nikdo nevymyslel! Prohlížím si stále dokola a žasnu. Božínku tomu to u nás bude slušet!! jako byste mi viděla do hlavy, jakobyste mi koukala přes rameno na místo, kde bude viset. Do chaloupky mojí jako dělaný! Jsem už veliká holka, už se rozmazluji vším, co mám kolem sebe. Děti dospělé a já mám konečně čas na sebe. S láskovým lapačem budu snít, budu se usmívat kolem sebe co se do mě vejde (od ucha k uchu). Lucinko, nastěhujete se ke mně, budu vás mít stále na očích, budu na vás stále myslet a donekonečna DĚKOVAT! VÁS MI SESLALO SAMO NEBE!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som daco napisat, ale vy ste napisala vsetko za mna...pocity o sebe ( o velkom dievcatku)...o Lucinke...o jej uzasnej tvorivosti...Anna

      Odstrániť
    2. Adulka, ďakujem za nádhrerné slová, toto je tá najkrajšia odmena na svete :-*
      Lucia

      Odstrániť
    3. Milá Anička, veľmi krásne ďakujem za návštevičku na mojom blogu a za krásne slová. Nesmierne si to vážim.
      Lucia

      Odstrániť
  3. Jéééééj, toto nie je lapač snov, to je priam umelecké dielo, prekrááááásne, vidieť Tvoj rukopis, je to vždy lahoda pre moje očí, pusa M.

    OdpovedaťOdstrániť