sobota 2. novembra 2019

Ďalšia várka halfdolliek pre Edku


Pretieklo veľa vody, od môjho posledného príspevku. Na blog som nezanevrela, len toho času na moje hobby aktivity bolo od narodenia Saimona skutočne veľmi málo. Saimon však už nie je dávno bábätko a hoci cez deň musí mať človek oči nie len vzadu, ale aj odspodu :DDD, konečne nám spáva celú noc. A čo to znamená? Že časť tej noci patrí iba mne a konečne mám opäť priestor na tvorenie :).

To že mojej kamarátke Edke občas poobliekam jej krásky - halfdollky, to nie je žiadne tajomstvo, príspevkov s touto témou som na blog pridávala viacero. Avšak, ani jeden nebol presne o 21 kúskoch! Áno, presne toľko kúskov mi Edka priniesla a presne toľko som ich poobliekala. Sadala som k nim noc čo noc a tu je výsledok. Verím, že Edke nádherne rozšíria zbierku.


Prajem všetkým krásny deň a dúfam, že čoskoro prídem s ďalším príspevkom :)


Lucia














... a pôvodne


4 komentáre:

  1. Sánka dole,sánka nabok,sánka ani neviem kam. Lucka si neskutočná umelkyňa. Sú prenádherné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucka, tak velmi si chybala, tvoja tvorivost, sprievodne slovo..
    Babiky si kreativne okuzlujuco zaodela👍👍👍
    Saimonko nech robi len a len radost❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anička za milé slová, mám z nich veľkú radosť :)
      Lucia

      Odstrániť