sobota 20. marca 2021

Čajová panenka (halfdoll) pre pani Hanku

Oslovila ma ďalšia milá pani, či by som jej neobliekla jej krásnu porcelánovú panenku. Páčila sa jej panenka pre Lydušku, ktorú môžete vidieť TU a túžila panenku zaodieť podobne. Takže som sa tejto prosby držala a panenka je oblečená v podobnom štýle. Nejde ale o absolútnu kópiu, jednak pre to, lebo nikdy nechcem urobiť dve panenky úplne rovnaké a tiež pre to, lebo ide o rozdielny druh paneniek, táto je porcelánová a Lyduškina bola vosková. Postup bol teda trochu iný. Naviac, keďže táto panenka je celoporcelánová, má aj  vlásky z porcelánu, zatiaľ čo Lyduškina panenka mala vlásky mohérové. Keďže panenka drží v ruke ružičku, urobila som jej v hornej časti šiat textilnú dekoráciu z kvietkov tak, aby to spolu krásne ladilo.   

 

Výsledok môjho snaženia môžete vidieť na fotkách, čo ma teší najviac je spokojnosť pani majiteľky, tá je pre mňa úplne najdôležitejšia.

 

Všetkým prajem krásny deň

 

Lucia

 

 


















pôvodne:
        

1 komentár: