utorok 16. marca 2021

Pre pani Ivu (dóza na bonbónky a šperkovnička)

Dnes prinášam príspevok, v ktorom hlavnú rolu hrajú torzá paneniek pani Ivy, ktorej som z nich vyrobila dózu a šperkovničku. 

Či ich pani Iva využije práve takto, alebo úplne inak, to je samozrejme na nej, ja som sa pri ich výrobe inšpirovala na Pintereste. V poslednej dobe sa skutočne snažím pracovať tak, aby som čo najviac napodobila pôvodné panenky tohto typu.  Keďže som dostala voľnú ruku a jediné obmedzenie bolo - žiadna fialová a prosba o vejárik, tak som sa mohla rozhodnúť sama, ako s panenkami naložím. Prezradím Vám úprimne, moja favoritka je dóza na bonbónky - mám v pláne vyčarovať si niečo také aj pre seba (ak budem mať čo i len trochu voľného času, samozrejme :DD). Najťažší oriešok bol vyrobiť nožičky a ručičky, to som sa vytrápila, ale už sú kočky kompletné :). A ešte jedno tajomstvo Vám prezradím, pri ich výrobe som sa absolútne zamilovala do zamatu. Ten som si objednala teraz na kilá :), takže sa teším, čo z neho vytvorím :).

Verím, že bude pani Iva spokojná a obe krabičkové panenky jej budú robiť veľkú radosť.
Krásny deň praje

Lucia



                                        













pôvodne:
                    

                    


1 komentár:

  1. Obdivuji jak se dají z torza udělat půvabné panenky. Krabičky na drobnosti zdobené panenkami jsou krásné.

    OdpovedaťOdstrániť