pondelok 8. marca 2021

Límečky & bankéřská lampička

 

Hoci v poslednej dobe tvorím viac než inokedy, dnešný príspevok nebude zachytávať to, čo som vytvorila, iba to, čo sa u nás objavilo ako nové, v rámci mojich milovaných starožitností.

Od jednej milej pani som kúpila starožitné pánske límečky (límce) a mám z nich radosť o to väčšiu, že krabicu na ne som mala doma už dlho,  ale táto zívala prázdnotou :). Fotky som urobila spolu s mojou mini zbierkou manžetových gombíkov, medzi ktorými nechýbajú tie, ktoré som manželovi kúpila ešte pred našou svadbou, sú strieborné a majú vsadené české granáty a tiež ide o starožitnosť.

Manželovi sa zas podarilo kúpiť starožitnú bankérsku lampičku, po ktorej sme už dlho  hádzali očkom :). Krásne farebne ladí so zelenou mramorovou súpravou, ktorú má manžel na pracovnom stole :).

Prajem krásny deň a veľa úspešných nákupov

Lucia  



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára