sobota 13. marca 2021

Všetko najlepšie k narodeninám, Eduška! (čajová panenka, lampička, obrázok)

 

Dnešný príspevok je venovaný mojej najlepšej kamarátke Edke, ktorá pred nedávnom oslávila svoje narodeniny. Ako každý boží rok, aj tento jej blahoželám oneskorene, my to tak proste máme zažité :). Snáď aj ona tento rok nesklame, vieme že sme ryby, vieme že sme v marci, vieme že len pár dní od seba a každoročne si nestihneme zablahoželať načas :). A tak nekazím tradíciu ani tento rok :).

Darčeky čo mám pre Eduš sú z mojej dielne a tentokrát som sa skutočne nebála farieb (bol impulz, že farby byť môžu :). Prvý darček je čajová panenka, ktorú som Edke obliekla. Túto krásku Edka ulovila v Prahe a bol jej ju vyzdvihnúť môj manžel. Ešte ju nevidela a už v stave, v akom prišla bola očarujúca. Úprimne, krajšiu čajovku som ešte nevidela. Ten koketný výraz tváre..tie vlasy.. a! prvýkrát v živote som videla čajovú panenku s bradavkami (!). Skvost, proste skvost! Snažila som sa ju adekvátne obliecť, tak sa dúfam podarilo :).

Druhý darček je prerobená retro lampička, ktorá v pôvodnom stave bola gýč ja bič (pevne dúfam, že už ním nie je) a že sa transformácia podarila :). Snažia som sa z nej vytvoriť tváričku, ktorá by sa podobala na budoárovú panenku, či sa podarilo, posúďte sami...

A tretí darček, ten tak trošku gýč je :DDD, ale ja som proste musela. Snáď sa bude Edke obrázok páčiť. Ona určite pochopí význam :).

Eduška, k tohtoročným narodeninám Ti prajem s celou rodinkou veľa zdravíčka, šťastíčka, lásky, pohody, radosti a eufórie a veľa, veľa, veľa nádherných starožitností do Tvojej zbierky :). Ľúbim Ťa a som šťastná, že si moja spriaznená duša.

S láskou

Lucia






















:*


panenka pôvodne

                        

Tak krásne prsia! Kochajte sa! :)

                 

lampička pôvodne:

                        


                 

4 komentáre:

  1. Krásné dárky. Nejvíc mě okouzlila čajová panenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uzasne darceky, skvosty, za satocky by sa nehanbila ani Maria Terezia..Hedke zelam nech je zdrava, stastna, milovana😘❤

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uzasne darceky, skvosty, za satocky by sa nehanbila ani Maria Terezia..Hedke zelam nech je zdrava, stastna, milovana��❤

    OdpovedaťOdstrániť