streda 3. marca 2021

Pre pani Martinku - čajová panenka a chrastítko

 

Tento príspevok je venovaný porcelánovej čajovej panenke a jednej krásnej hrkálke (chrastítku). Pani Martinka (M. Ž.) ma požiadala, či by som jej neobliekla jej dve porcelánové panenky, jednu čajovú panenku a druhú hlavičku z nemeckej porcelánovej panenky - ktorú chcela pretvoriť na chrastítko. Musím povedať, že obidva porcelánové kúsky sú samé o sebe prekrásne a skutočne si žiadali špeciálny prístup. Všetko sme spolu konzultovali a nakoniec sme sa dopracovali k tomuto výsledku. Obidve strany sú nadmieru spokojné a tak to má byť! S pani Martinkou sa mi pracovalo krásne, je to úžasný človek a ja musím skutočne vyjadriť obrovskú radosť, že som ju mohla aspoň takýmto spôsobom poznať. Je to zberateľka s veľkým "Z", má prekrásne kúsky a vie ich dychberúco naaranžovať a prezentovať vo fotografiách a videách. Som šťastná, že jej zbierku rozšíria aj kúsky pretvorené mojimi rukami. Bolo mi cťou a verím, že ešte mnohokrát bude. :)

Snáď sa aj Vám budú panenky páčiť, fotografie vždy povedia viac, než slová. Čajových paneniek som už "obliekla" veľké množstvo, chrastítko bolo moja premiéra a musím povedať, že v oboch prípadoch som sa skutočne snažila, aby pôsobili vo výsledku autenticky. Látky aj ostatné materiály sú na 95 % starožitné a zvlášť hrdá som na látky, ktoré som vlastnoručne farbila.

Majte krásny večer, zdraví

Lucia
















                           

                            

prvá pracovná verzia - trošičku sme to ešte upravili :)

                               


                                  


                  

                            


                  

ručne farbené damaškové starožitné látky :)

                   


                    

3 komentáre:

  1. Lucka..to sa inak neda povedat..genialne👍❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Srdce se mi malem zastavilo ...kdyz jsem videla poprve video... kde byla panenka uz v satech a drzela kabelku ...me jen tak neco nedostane do kolen ...ale tady se priznam ze jsem byla v prijemnem soku a jen jsem byla schopna rict... krasa... krasa ...krasa ....dnes mi panenka prisla a malem jsem pri rozbalovani prestala dychat ....prekvapeni nadherne prekvapeni panenka je vazne dokonala nejde nic jine rict jen krasa a zase krasa ...a jeste jsem dostala darecek a to me vazne dostalo ...ale dost o me ...chci napsat velike podekovani Dame jmenem 🍃🌸🍃...LK...🍃🌸🍃 ...za nadhernou praci na teto porcelan panence...pani Lucia dokonale vybrala material a take... dokonale barevne vse sladila ...splnila veskere me prani a nemela s nicim problem ...naopak vyhovela mi ve vsem ... vse o co jsem poprosila - bylo hned splneno ...je neuveritelne prijemny clovek a vazne dodava jeste cloveku energii a chut se smat ...a diky ni jsem uverila ano uverila... ze jsou mezi nama lide co vazne umi... tvorit krasu ... ...je to vzacna Dama... nejen ze umi ...ale i jako clovek je moc fajn 💗 dekuji za tuhle krasku ktera bude ozdobou me sbirky a tesim se... na dalsi panenky a chrastitka ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadhera a dokonalost.... jinak to nejde napsat ...tohle je chrastitko vyrobene podle starozitneho chrastitka ....hlavicka je porcelan ... pani Lucia je pro me jednicka ...nejen ze umi ...ale i jako clovek je pro me skvela ...zatim se moc nezname... ale budu doufat ze nase spoluprace bude pokracovat a ze pro me vyrobi ...jeste hodne krasnych hracek a vykouzli dalsi krasne a okouzlujici veci ...jsem velice spokojena a konecne mezi nas na FB prisel clovek co si zaslouzi potlesk a chvalu a podekovani ...ja nebudu vic psat ...ja popravde ano ja (MZ) nemam slov ...ale tahle pani je moc vzacna 🍃🌸🍃.... moc ji dekuji 💗

    OdpovedaťOdstrániť