piatok 29. mája 2015

Lampička – kočiar

Ešte z detstva si pamätám ručne robenú lampu, ktorú vyrobil môj ocino ešte v čase, keď bol na vojne. Bola vyrezaná z preglejky a bola taká – samý ornament :D. Keď som v jednom inzeráte zazrela túto lampu – v tvare kočiara – neodolala som! Jednak mi tú lampu môjho ocina veľmi pripomína a naviac – úplne ma ten jej tvar očaril! Kočiar predsa k princeznám neodmysliteľne patrí! :D
A tak som si lampu kúpila a pretvorila tak, aby sa mi hodila do spálne. Pri natieraní každého jedného výrezu som si (keďže som to robila štetcom a farbou) opakovala – „to dáš“ a tešila som sa z toho, že som iba ten čo to natiera – a nie ten čo to vyrezáva :D :D :D. Celú lampu som natrela troma vrstvami bielej farby – potom som ju po okrajoch ošmirgľovala a naniesla som hnedú patinu tupovaním. Lampu som zalakovala priesvitným matným lakom v spreji. Do okienok som prilepila tavnou pištoľou záclonky a na vrch som prilepila papierové, penové a látkové kvietky a perličky.
Posádku tvorí malý anjel. Lampička mi trošku príde ako svadobná :D – čo znamená že je tak akurát shabby chic pre mňa :D

Všetkým prajem krásny deň


Lucia














pôvodne:

2 komentáre:

  1. vyzerá to byť precízna práca, štýlovo sa vám hodí do interiéru. do nášho by sa nehodil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrá premena!!!!!!!!!!!! Najlepší je ten spiaci anjelik :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť