pondelok 11. mája 2015

Shabby album

Nedalo mi a po prezretí pár videí z Youtube som sa rozhodla! Vzala som starý komunistický :D album na fotografie (ten, ktorý má vo vnútri tvrdý papier a fotky sa vkladajú za celofán) a povedala som si, že z neho urobím krásny shabby kúsok. Prácu mi uľahčila skutočnosť, že album mal obal z krásnej brokátovej látky – ktorej farba však bola na môj vkus príliš intenzívna.  Postup bol komplikovaný – a už ani neviem celkom zhrnúť, čo som kedy nalepila, nalakovala, nafarbila, a ani čím :D :D :D. Pracovala som prosto intuitívne :D. Keď to ale veľmi zjednodušene zhrniem: obal albumu som natrela bielou farbou a potom naň nalepila rôzne kusy čipky. Následne som lepila rôzne výstrižky z papiera, výlisky, kvety – ktoré som kúpila a niektoré si urobila z látky a kartónového obalu na vajíčka (ruže), použila som tiež sadrový odliatok, kľúč a kľúčovú dierku zo železiarstva, motýle som najprv vystrihla z tvrdého kartónu a na vrch som lepila lesklé samolepiace výrezy v tvare motýľa, použila som tiež 3D lepidlo a na čipku som robila rôzne vzory, farbila som striebrenkou, ale tiež jemnou ružovou a šedou.. použila som glitre, perly, rôznu bižutériu... lepila som látku s potlačou (korunky)..  a do vnútornej strany som na záver vlepila stužky tak, aby sa dali protiľahlé dosky albumu priviazať k sebe. Mám v pláne zaplniť ho – ale to všetko časom...   Album som dala do spálne do stojanu na časopisy, hneď vedľa nočného stolíka. Tam bude robiť parádu :D.

Všetkým prajem krásny deň


Lucia


 
detaily:











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára