štvrtok 21. mája 2015

Staré kufre

Cez inzerát sa mi podarilo kúpiť šesť starých kufrov. Mám ich doma už dlho, ale práca na nich bola veľmi zdĺhavá a náročná a neustále som ju odkladala... Kufre som si kúpila za účelom využiť ich ako odkladací priestor – na látky z ktorých doma šijem. Mám ich celkom hodne.Tie som mala uložené vo veľkej papierovej krabici, ktorú som mala schovanú za dverami v pracovni. Zavadzala tam :(.
Kufre som musela vyumývať, následne som ich vnútro otapetovala samolepiacou tapetou. Vonkajšiu stranu som natrela tmavou farbou, navoskovala a následne pretrela bielou a rohy, rúčky a spony na zapínanie som ošmirgľovala. Z kufrov sa veľmi teším, dávno som po nich túžila.

Všetkým prajem krásny deň


Lucia














pôvodný stav:



10 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I keď, ako píšeš, že práca na nich bola náročná, stálo to za to. Teraz sú nádherné :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie kufre nemaju chybu. Su nadherne, vobec napad kupit rovno 6 kusov a fantasticky zrestaurovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejakou nahodou sa mi to podarilo dva krat poslat, tak sa aspon spytam, aku farbu si pouzila?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem za prejavený záujem, ale kufre mám až po okraj naplnené látkami - slúžia u nás ako výborný odkladací priestor :)))
      Lucia

      Odstrániť
  7. Lucííí, ta roletka na té krajní knihovničce, ta je super, potřebovala bych takovou na šatní skříň, šoupací dveře už se nechtěly šoupat tak jsem je použili na police v dílně, ale nějaký náhradní "dveře" by se šikly, tohle je úžasný řešení, máš někde popis, jak jsi to dělala? Já se jsem totiž zase u vás na návštěvě :-) Jabůrkovic Olča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Olinka Olinečka (krásne si sa mi podpísala :))) :-*** )
      Presne Ti rozumiem, vtedy, keď som si rolety prispôsobovala, zápasila som s podobným problémom :) Ráno, keď som si našla Tvoju správu - vedela som, že si zas v noci "u nás" a mám z toho super náladu na celý deň :)
      Takže, tu je odkaz na stránku, kde som písala o knižnici s roletami: http://myshabbywhitehome.blogspot.cz/2015/04/kniznica-s-roletou.html
      Keby ti bolo niečo nejasné, kľudne mi napíš na FB :). A ešte pridám odkaz, kde sa dajú kúpiť podobné rolety: http://www.prooknaadum.cz/Bambusova-roleta-50x200cm-odstin-Natur-d2258.htm - ale to iba ako príklad, tie naše boli asi z Ikea?! Vôbec si už nespomeniem :).
      Srdečne ťa zdravím Poklad, pijem si tu ráno kávičku a usmievam sa :). Zas sa niekedy zastav :))) :-***** Krásny dník ti prajem :-***
      Lucia

      Odstrániť