nedeľa 10. septembra 2017

Balerína z kategórie vzácna :) /half doll/

Mala som oooobrovské šťastie a dostala sa ku mne táto krehká kráska v baletnom úbore :). Je úplne dokonalá a bez akéhokoľvek poškodenia.  Podľa pána od ktorého ju mám ide o krabičku na bonbóny (aj keď ku mne sa teda dostala už bez nich) :))).  Bábiku som jemne umyla micerálnou vodou pomocou vatových tyčiniek a potom som špekulovala, ako jej urobiť sukienku tak, aby som krabičku nijako nepoškodila lepidlom. A tak som vymyslela sukienku z peria, ktoré som iba zasúvala pod korpus panenky. Potom som jej urobila už iba volánikovú obrubu zo starožitnej čipky okolo dolnej časti pása (aby som prekryla drôtený spoj).

Kráska sedí na mojom toaletnom stolíku. Ku mojej porcelánovej halfdolke od Edky, ktorú ste mohli vidieť TU, teda pribudla kámoška a ja verím, že nie posledná. Človek keď má jednu, túži hneď mať ich......... VŠETKY. Však Edi?!? :DDDD

Krásnu nedeľu prajem


Lucia









pôvodne:

3 komentáre: