nedeľa 10. septembra 2017

Obraz majúci schopnosť premiestňovať veci :)

V bazáre som objavila starý obraz, ktorý ma už na prvý pohľad zaujal. Bol však celkom drahý a tak som si nechala zájsť chuť. No nedalo mi to a o týždeň neskôr, som do toho istého bazára prišla pozrieť znova a tam ma čakalo prekvapenie :). Obraz bol zlacnený skoro na polovicu a tak som si ho kúpila. 

Je to zázračný obraz, pretože po tom, ako som ho priniesla domov, jemne ho umyla (špinavý bol  ako Čenkovej deti na 36 strane :) začala som s ním krúžiť po byte a hľadať mu miesto. Nakoniec som sa rozhodla, že ho dám do kuchyne, kde sa mi zdalo, že by sa mohol úplne najviac hodiť. Ako náhle som ho zavesila na stenu - začali sa diať podivné veci. :DDDDDDDDD Premiestnila som mlynček na kávu, ktorý visel predtým na mieste kde teraz obraz, ten som prevesila tam, kde bol predtým kalendár. Kalendár som dala do "malého" /rozumej - zavesila som ho do malej toalety :DD/, potom som začala prenášať z príborníka z chodby biely porcelán ...... ten som vymieňala za iné veci z kuchyne, ktoré som zas vkladala namiesto porcelánu... Biely smalt som poukladala na hornú časť kuchynskej linky, zavesila som za dvere vešiak z chodby a dala naň utierky...  Suma sumárum, presúvanie trvalo asi tri hodiny :DDDDDDDD. A mám dojem že (na)teraz je to v kuchyni rozmiestnené a zariadené úplne ideálne!!! :DDDD

Tak takéto zázraky sa u nás dejú. Môjmu manželovi z nich občas až prechádza zrak! :DDD


Prajem všetkým krásnu nedeľu plnú zázrakov :)))


Lucia




















2 komentáre:

  1. A tu sa aj varí?Ja by som nevarila,len by som sedela a pozerala sa na tie krásne veci....možno by som tak aj schudla :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie, v tejto kuchyni sa variť nemôže, lebo s vôňami jedla by vyprchalo čaro tej krásnej kuchyne, ani sa nečudujem, že obraz má schopnosť presúvať veci M.

    OdpovedaťOdstrániť