utorok 19. septembra 2017

Biskvitoví zaľúbenci :)

Keď sa povie "biskvit", okamžite si, ako milovníčka všetkého sladkého :)))) predstavím čerstvo upečený voňavý tortový korpus, ktorý už iba čaká na prekrojenie a naplnenie nejakým fajnovým krémom :). Toto čarovné slovíčko však označuje aj raz vypálený nepolievaný porcelán, ktorý je bez lesku.  A práve tento typ porcelánových sošiek sa ku mne dostal. Sú staručké, odhadom  tak cca sto rokov. Že ide o zaľúbencov, je úplne jasné už pri prvom pohľade, majú rovnaký typ ošatenia a toto predsa zaľúbenci robia :DDD.  Sošky však potrebovali jemný zásah, netuším, čo sa s nimi počas ich života dialo, ale ku mne sa dostali obidve s lepenými hlavičkami (asi úplne z tej lásky stratili hlavu). :D

Takže som sa podujala opraviť ich tak, aby som tento defekt čo najlepšie zamaskovala. Medzierku /trhlinu/ som vyplnila samotvrdnúcou hmotou a potom som - keďže som použila hmotu v bielej farbe, túto opravenú časť, jemne nafarbila.

Sošky sú vystavené v chodbe na príborníku a robia mi každý deň, keď sa vrátim z práce, veľkú radosť.

Prajem všetkým krásny večer

Lucia











 boľavé hlavičky:


... a počas operácie :)

2 komentáre:

  1. A zase som múdrejšia ohľadom biskvitu, ale tie sošky sú rozkošné, Ty priťahuješ všetko krásne a nevšedné, pekne, ohľaduplne si ich opravila, ´budú u Teba ako na biskvitovej torte M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keby sa dalo,namiesto písmeniek by som sem dala srdiečka....lebo mi to príde vhodnejšie....

    OdpovedaťOdstrániť