nedeľa 17. septembra 2017

Venovaný Edke :)

Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať Edke, ako moje malé poďakovanie.  Cez víkend sme mali totiž doma vzácnu návštevu, Edka spolu s priateľom prijali naše pozvanie a my sme zažili spolu parádny víkend! :) O Edke čítate na mojom blogu často, je to moja spriaznená duša, osôbka, ktorú som spoznala práve vďaka môjmu blogu. Zistili sme, že máme toho nesmierne veľa spoločného (od rovnakého hviezdneho znamenia, v ktorom sme obe narodené - čo už samé hovorí za seba), až po nehynúcu lásku k staručkým a krásnym veciam.

A nebola by to Edit, keby mi opäť nedoniesla za náruč vecí, z ktorých sa mi trasú nohy ešte doteraz :DDD. Pod chvíľou ich chodím obdivovať a som z nich neskutočne nadšená! :) Edka musí mať naozaj srdce veľké ako autobus, inak si túto jej štedrosť neviem vysvetliť :). Darovala mi nesmierne veľa krásnych vecí a nebudem klamať keď poviem, že väčšinu vzácností čo doma mám, mám vďaka nej. (U nás totiž platí: "Kam sa pozrieš, samá Edit!") :DDDDDDDDDD

Eduška, Zlatíčko, ešte raz Ti veľmi pekne ďakujem, som šťastná že ťa mám! Nesmierne si ťa vážim a veľmi ťa ľúbim. Ale musíš vedieť, že by som ťa ľúbila, aj keby si mi nikdy nič nedoniesla!!!!  :-****************

Nerozumiem ako som mohla žiť predtým, než som Edit poznala. Ona je totiž človek, ktorý mi skrz na skrz rozumie! :) A jednoznačne súhlasím s tým krásnym výrokom, ktorý mi dnes napísala: "Důležitá setkání jsou plánovaná dušemi dávno předtím, než se uvidí těla."
(Paulo Coelho)

Všetkým prajem krásny deň a takú skvelú priateľku, akú som si našla ja :)


Lucia















3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ja si tento príspevok čitam u teba znova a znova a musím sa priznať , že tuším až dnes mi docvaklo:):)že ďakujem za tak krásne slová, že ma to dojíma a moc sa s tebou teším. Presne viem komu som darovala všetky krasotinky...tomu kto to vie najviac oceniť a nie len pre toto vyznanie...E.

      Odstrániť