utorok 17. októbra 2017

Rámy, obrazy a jedno zrkadlo :)

Pribudlo mi doma zrkadlo v krásnom ráme, nejaké rámy s obrazmi a  jeden rám som si prerobila - popravde, prerobila som ho, pretože som ho predtým už prerobila :DD.  Začnem teda asi od konca - tým prerobencom :D.

V bazáre som objavila už veľmi dávno obraz v krásnom ráme. V ráme bol obraz chlapčeka a rám bol zlatý. V ošiali bielej mánie som rám prefarbila na bielo. Vidieť ste ho mohli TU. Časom mi však prišlo tohto môjho  kroku ľúto, tá biela tomu rámu nelichotila, bol to krok vedľa. A tak som po dlhšom čase, čo obraz "stál v kúte" vzala farbu (dva odtiene zlatej) a obraz natrela, následne som ho ešte trošku šmrncla tmavým voskom AS. Myslím, že teraz vyzerá opäť pôvodne a k svetu! :). Obsah rámu som vymenila - dostala som už dávnejšie obrázok panenky Márie s Ježiškom, vidieť ste ho mohli TU a ten som do rámu zasadila. Obraz som zavesila nad posteľ a neviem sa vynadívať - on tam proste chýbal! Farba rámu krásne ladí s lampičkami a obraz krásne ladí s okenicami, ktoré máme za posteľou :).

Medzi ďalšie nové poklady patrí francúzsky gobelín s motívom detí. O tom, že ide o výšivku by som nemala páru - nebyť Edky, ktorá má podobný doma :). Keďže máme podobný vkus - musela som si taký zaobstarať tiež! :)

Na chodbu pribudol vyšívaný obraz. Pôvodom je z Maďarska a netuším, čo za mávajúceho muža autorka na obraze zachytila - je to pravdepodobne čosi z histórie tejto krajiny ale až tak ďaleko moje vedomosti nesiahajú :).

Ďalším pokladom, ktorý visí na chodbe je kolorovaná fotografia dievčiny v secesnom ráme. Na fotografie z tohto obdobia mám obzvlášť slabosť :).

Pribudli mi tiež obrázky s anjelom strážnym, od Edky mám obraz s klavírom a v spálni pribudol perleťový obraz milencov a kabinetka v rámiku, ktorú som dostala ako darček.

Veľkú radosť mám tiež zo zrkadla v krásnom ráme - ten rám je proste dokonalý, musela som urobiť detailnú fotku aby ste sa mohli tiež pokochať! :)

Prajem všetkým krásny večer


Lucia 


























1 komentár: