nedeľa 15. októbra 2017

Z kategórie mini - aby sa miminku sladko spinkalo :)

Je to už dávno, čo som sa venovala môjmu domečku pro panenky. Chýbalo mi to :) a tak som sa včera povenovala najmenšiemu členovi domácnosti - čerstvo narodenému mininku (ktoré paradoxne patrí medzi najstaršie veci v mojom domečku a zároveň patrí medzi prvé, ktoré som vyrobila vlastnoručne :).

Aby sa miminku dobre spinkalo, potrebovalo postieľku. Rozmýšľala som, čo by sa mi najviac hodilo ako "základ" a pri sprchovaní som na to prišla! :) Základ postieľky tvorí horná časť zo sprchového gelu :). Na nožičky som použila komponent (spodnú časť zo stojanu na noviny, ktorý mi však prišiel vo väčšej veľkosti, než som potrebovala). Postieľku som vystlala a použila na jej ozdobu toľko krajky, koľko nožičky zo stojana uniesli :))).

Miminko samozrejme potrebuje kočiarik. Ten som si kúpila tu: http://eshop.dollhousemania.cz/detsky-pokoj-1-12/260-cerny-kocarek.html?search_query=kocarek&results=15

Kočiarik som z vnútra vymaľovala bielou farbou, pozlátila ho a oblepila krajkou. Samozrejme, v kočiariku je matrac, vankúšik a deka, aby bolo miminku pohodlne a nebola mu zima, dni sú čoraz chladnejšie :).

Pre mininko som vyrobila tiež kojeneckú fľašu (z atramentovej bombičky do plniaceho pera a gumová savička je vyrobená zo zadnej časti napichovacích náušníc).

Prajem všetkým krásnu nedeľu



Lucia










dôležité "nezbytnosti" :DDD


 ... prázdna postieľka....


.... miminko bolo na prechádzke :)




fotku kočiarika som si požičala od pani Zlatky z Dollhousemania, snáď jej to nebude vadiť :)

.. komponenty použité na postieľku :)

1 komentár: