štvrtok 25. februára 2016

Markonky z ktorých sa nepriberá :)

Bola som požiadaná jednou veľmi milou dámou, či by som jej neprispela do súťaže, ktorá bude vyhlásená v jednej mojej obľúbenej skupine na FB a to nejakým vlastnoručne vyrobeným darčekom. Túto skupinku mám veľmi rada a tak som samozrejme s nadšením súhlasila. Nie je to totiž ani tak dávno, čo som sama vyhrala vďaka snahám a ochote milých a ústretových administrátorov tejto skupinky :))) Vŕtalo mi však v hlave, čo za darček by to mohol byť. Spomenula som si, že jednou z tém v skupinke boli makronky. Sama ich milujem ale nemôžem si ich dopriať toľko, koľko by som chcela (alebo teda, aby som bola presná, koľko by môj maškrtný jazyk zvládol :DDD), pretože by som sa nezmestila do nohavíc :). A tak ma napadlo - vyrobiť makronky - ktoré nijako žiadnu štíhlu líniu neohrozia :DDDDDDD.

Na makronky - v mojom prípade citrónové, malinové (to môj chlap hneď krúžil okolo mňa - že tieto dva druhy MUSIA byť :DDDDDDDDD), čokoládové a smotanové budeme potrebovať:
- zamatovú látku
- duté vlákno
- ihlu a niť
- tvrdý papier
- filc
- nožnice
- tavnú pištoľ
- papierovú krabičku
:)))))))))))))))

Zo zamatu som vystrihla krúžky, tie som dookola obšila niťou a jemne stiahla - aby mi vznikol taká malá "mištička"  - do tej som vložila trochu dutého vlákna a na vrch som položila krúžok vystrihnutý z tvrdého papiera - potom som niť utiahla a vznikla mi "jedna polovica makronky".  Na každú jednu makronku som  teda potrebovala takéto dve časti. Vnútro tvoria dva krúžky vystrihnuté z bieleho filcu.  Jednotlivé časti som k sebe prilepila tavnou pištoľou. Biele som nechala tak, zvyšok makroniek som nafarbila farbou (použila som tónovaciu farbu ktorú som rozrobila vo vode a makronky v nej namočila). Vyschnuté som ich vložila do papierovej krabičky - ktorú som vyzdobila - saténovou stuhou a šikmým prúžkom z látky, samolepiacou tapetou a vytlačenými obrázkami. Vnútro som ešte vystlala tenučkým baliacim papierom.

Dúfam, že sa darček budúcej výherkyni bude páčiť a nezje všetky makronky naraz (tak, ako to robíme my s mojim drahým, keď máme cestu cez "Paula" a kúpime si tam vždy celú krabičku :DDDD).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia













6 komentárov:

  1. Lucka, tie sú tak identické, že hneď by som do nich zahryzla, mňam, všetko si nádherne vyzdobila, krabička ako original, nádherné, úžasné, ďakujem za ďalší krásny zážitok z Tvojej práce, Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuška, pekárka zo mňa nikdy nebude dobrá, tak som to poňala svojsky :). Ďakujem za pochvalu a poviem Ti, veru keď som ich videla aj ja takto pekne naaranžované - dostala som na nenesmiernu chuť. Dokonca sa mi chvíľami marilo, že cítim ako voňajú :DDDDDDD Ďakujem za Tvoju návštevu na mojom blogu, robia mi veľkú radosť. Prajem krásny víkend.
      Lucia

      Odstrániť
  2. Tohle teda nemá chybu.. Luci nádhera...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuška, ďakujem za pochvalu, ďakujem za návštevu na blogu a za milé slová tu :) Prajem všetko dobré. Ps: študentská pečať je tiež úžasná maškrta :))))))))))))))))))))))))) :-************************************
      Lucia

      Odstrániť
  3. Je to Lucinko opravdu nádherné, ostatně jako všechny tvoje další výrobky. Seš moje šikulka a držím ti do dalšího tvoření palečky !!!
    Blanka Klinerová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Blanka, veľmi som sa potešila krásnemu komentáru od Teba, urobila si mi veľkú radosť. Ďakujem veľmi pekne za podporu a rovnako želám len a len to najlepšie :). Krásny sobotný dník prajem :))
      Lucia

      Odstrániť