piatok 26. februára 2016

Shabby shabby shaby: dve zrkadielka a fotoalbum :)

Skrášlila som v štýle shabby chic dve zrkadielka a fotoalbum. Použila som čipku, saténové stuhy, ručne vyrobené ružičky, perličky a iné ozdôbky a to čo som použila pri tvorení úplne špeciálne - boli galantérske výrobky, ktoré majú viac než 70 rokov! :) Kúpila som ich cez bazár a išlo o stuhy, krajkované pásy, čipkovú metráž, gombíky a rôzne iné potreby pre krajčírky. Že sú také staré bolo zrejmé už keď na ne človek pozrel, avšak konkrétny dátum bol na niektorých štítkoch výrobkov krásne čitateľný:). Mám z tohto môjho nákupu obrovskú radosť a niečo z neho som použila aj na výrobu týchto troch shabby kúskov :)

Už iba spomeniem, že zrkadielko určené do ruky som ozdobila z oboch strán, štvorcové zrkadlo sa dá oprieť na komodu alebo zavesiť . No a fotoalbum? Tak k tomu asi len toľko, že som použila trošku netradičnejšiu farbu - popolavo fialovú a pripevnila som mu po bokoch stuhy na zaviazanie. A čo ešte? No asi to, že som s ním mimoriadne spokojná :))))

Prajem všetkým krásny deň


Lucia


















4 komentáre:

  1. Lucinka, toto je ďalšia nádhera, ja to snáď ani nepredýcham, všetky sú take nádherné, že vziať do ruky len v bielych rukavičkách. Klobúk dolu pred Tvojou prácou, Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulienka, ďakujem, neviem si pomôcť - ale čipky a krajky sú proste záležitosť, ktorej neviem odolať :))) Myslím, že nie som v tom sama - a teším sa keď sa moje vecičky z tohoto materiálu páčia :). Veľmi ma tešia Tvoje komentáre, mám z nich vždy obrovskú radosť, si prajný a hrozne milý človiečik s velikánskym srdcom :)))). Som naozaj veľmi rada, že som ťa mohla poznať - aspoň takto :)
      Krásny dník prajem :-***
      Lucia

      Odstrániť
  2. Lucinko to je zase taková nádhera......jste veliká šikulka mějtě se moc krásně....Jarmila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarmilka (nie náhodou aj Terezka? - ospravedlňujem sa, ak som to poplietla :) - ďakujem krásne za pochvalu - potešila som sa veľmi :))) Prajem krásny dník plný slniečka :)
      Lucia

      Odstrániť