štvrtok 4. augusta 2016

Ako som naložila s výhrou v súťaži o farby AS /keramický telefón a petrolejové lampy /


Nezvyknem sa mohutne zapájať do súťaží /majúc na zreteli - kto nemá šťastie v hre, má ho v láske :D/ - avšak po prečítaní si zadania - správne si tipnúť odtieň farby AS, ktorou pani Evka (Eva Trenková Kyseľovičová -  http://www.navidieku.sk ) natrie práve vyrobený stôl, som proste neodolala   a - zasúťažila som si :DDDD. Neviem či sa Vám to už tiež niekedy stalo, ale ja keď som ten ešte "holý" stôl zo surového dreva uvidela, jednoznačne som si ho predstavila celý v takej svietivej sýtej červenej farbe. Nepýtajte sa. Sama neviem. Červenú farbu vážne nemusím (u nás je na červenú mimoriadne zaťažená práve tá osoba, kvôli ktorej sa do súťaží nezvyknem zapájať  - aby som tú našu lásku nezariekla :DDD). A tak, s touto jasnou žiarivou červenou predstavou - našla som si na internete vzorkovník farieb  Chalk Paint™ dekoratívne farby od Annie Sloan a takú červenú som tam veru našla! Bol to odtieň Emperor´s silk - a tak som tento odtieň uviedla ako moju odpoveď na súťažnú otázku. Aké obrovské prekvapenie u mňa nastalo, keď som na druhý deň objavila na stránkach kráááásne čevený stôl /mimochodom, vyzeral presne tak, ako som si ho ja predstavovala :DDDD/ a naviac,  v súťaži som bola ja jediná, ktorá si tipla správne! :DDDDDDDDDD

Evička mi ako výhru zaslala mnou zvolený odtieň Coco /predsa len, čo sa farieb týka, červenú MUSÍM iba na Vianoce :DDDD/ a dostala som ešte k nemu balenie vosku. Radosť som mala prevelikú už aj pre to, že Evička mi balíček poslala zo Slovenska do Čiech a ešte to aj načasovala tak, aby som si ho mohla vyzdvihnúť po návrate z dovolenky. Týmto sa chcem Evke veľmi pekne poďakovať, do balíčka pribalila aj vzorkovník farieb a drevenú značkovú miešačku :DDDD.
No a keďže som Evke sľúbila, že dám vedieť, na čo som farbu použila, píšem tento príspevok :). Farbu som použila na náter keramického telefónu - ktorý mám doma už veľmi dlho. Jeho pôvodná farba sa mi nikdy veľmi nepáčila - na fotke to tak možno nevyzerá, ale bola to taká ružovo-oranžová farba - tieňovaná s bielou.  A keďže farby AS sú vhodné aj na keramiku, telefón som natrela a zavoskovala som ho tmavým voskom /Dark soft wax/. Telefón sa mi teraz krásne hodí a zdobí môj vintage "pracovný kútik" :D.

Farbu som použila aj na náter nôh petrolejových lámp. Pôvodne boli nohy lámp sýtozelené - nohy sú totiž vyrobené z malachitového skla. Viem že sa nájdu ľudia, ktorí budú krútiť hlavou, ale mne tá zelená proste vadila. Snažím sa natierať starožitné veci skutočne minimálne, no tentokrát som ten náter zvážila a rozhodla som sa do toho ísť.  Lampy sú navoskované svetlým voskom /Clear soft wax/. Lampy som fotila v spálni na krbovej rímse, no nakoniec som ich dala tam, kde pôvodne boli - do obývačky. Lampy mám teda v obývačke. S dovolením mojej polovičky môžu pózovať na veľkých reproduktoroch - ktoré výsostne neznášam, ale v tomto prípade musím držať pusu na zips - pretože - ide o "daň za ostatné veci u nás doma, ktoré zas nemá rád zbožňovateľ spomínaných reprobední" :DDD. No a ako je známe, život je krutý a dane sa proste platiť musia :DDDD/

V závere musím ešte uviesť, že z výhernej farby som minula naozaj len trošku - takže uvidím, čo ďalšie ešte "pane za vlasť" :DDD
Prajem všetkým krásny deň


Lucia






















pôvodne:


.... súťaž: 




.... ááááááááá balíček a jeho obsah!!! :) 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára