pondelok 15. augusta 2016

Milé drobnosti ktoré som dostala do daru /zrkadielko, parožky a rámik/ :)

Dnešný príspevok je o malých drobnostiach, ktoré mi boli podarované a ktoré som trošku upravovala. 

Prvým je zrkadielko, ktoré mi grátis pribalila pani predavačka k môjmu nákupu. Pôvodná látka na zrkadielku bola džungľovááááááááá /vŕŕŕŕ/ :DDD a je jasné, že sa mi to zrkadielko nehodilo. A tak ľahká pomoc - vypáčila som vrch aj spodok a látku vymenila (prilepila) :)))

Druhou vecičkou /ďakujem Liduška/ sú parožky zo srnca, ktoré mi na krásnej vyrezávanej podložke prišli poštou. No aby sa do obálky zmestili, prišli rozmontované. Žiaľ,  naviac sa po ceste kúsok z nich ulomil. A tak prišlo na rad lepidlo a tramtararáááá - už visia na chodbe. :)) Tu by som rada poďakovať tiež Šárinke /ďakujem ešte raz Šárka/, pretože fotky zdobí aj ďalšia vecička, ktorú som dostala do daru a ňou je starý drevený držiak na noviny /milujem ho :DD/.

Treťou vecičkou je malý rámik, ktorý som spolu s mlynčekom dostala od Lenočky /ďakujem Lenočka:)/ a ten som pretrela na strieborno a vložila fotku madonky :). Teraz mi robí radosť a doplnil mi krásne moju zbierku relikvií :).

Je krásny pocit niečo dostať a minimálne rovnako krásny pocit vzniká, ak človek niečo daruje :)))). Snažím sa v tom udržiavať rovnováhu :))

Ps: V poslednej dobe sa ku mne dostávajú darované (staré) vecičky naozaj často a ja som za každú jednu jedinú veľmi vďačná:). Hoci príspevok je iba o tých troch, ktoré som prerábala, ďakujem týmto všetkým osôbkam, ktoré boli také zlaté a niečo mi venovali :). Veľmi veľmi si to vážim a vecičky opatrujem ako tie najväčšie poklady :).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia






pôvodne:






 pôvodne:



pôvodne:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára