piatok 5. augusta 2016

Dva lapače de luxe :)

Dokončila som dva ďalšie lapače, pre dve skvelé dievčatá, ktoré mám veľmi rada.

Lapač č. 1, pracovný názov ANJELSKÝ :) Požiadavka bola: béžovo-biela farba, obrázok dievčatka, veľa drobností - najmä kovových (kľúčik, srdiečko..), krištáľové sklenené ovesy, hnedé pierka a motív anjelika:). Ten motív anjelika sa na lapači objavuje viackrát /dala som si extra záležať/ - sú tam anjelské krídla, prívesky na ktorých je anjelik a dokonca aj anjelik sám :). Lapač zdobia ručne vyrábané ruže zo starožitnej stuhy, perličky, krajky, štrasové kamienky, ovesy... 

Lapač č. 2, pracovný názov S VTÁČIKOM :) Tu bola požiadavka: krásne načančaný, biely /pridala som k bielej jemučkú šampáň, snáď to nebude na škodu/, a zdobila opäť kovovými komponentami, perličkami, krištáľovými ovesmi, pierkami - pričom dominantný motív je vtáčik v búdke /búdku som natrela na strieborno, aby  farebne ladila/. S motívom vtáčika v klietke som dokonca zohnala aj kovový komponent - takže som sa veľmi potešila:). Aj tento lapač zdobia ručne vyrábané ruže zo starožitnej stuhy a krajky a samotný lapač je vyrobený zo staručkej krajkovej dečky.

Dúfam, že dievčence budú spokojné a lapače im prinesú tie naj naj najkrajšie sníčky :).

Všetkým prajem krásny deň



Lucia


Anjelský lapač:





detaily:













lapač s vtáčikom:








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára