štvrtok 22. januára 2015

Bednička na náradie – tip na Valentínsky darček č. 1 :-)

Dnes opäť prekvapivo – ďalšia transferka :-). Bedničku som kúpila v Bauhause, majú rôzne veľkosti a chodila som okolo nich už dlhšie – neodolala som však – keď moja kreativita zapracovala a ja som si uvedomila, že by to bol skvelý Valentínsky darček pre moju polovičku (má v tom náradí hrozný miš maš :-)). A zas, klamala by som, keby som nepriznala, že sa mi to surové drevo, z ktorého je bednička vyrobená nepáčilo. Nasledoval náter bielej a keďže som jej chcela nechať trošku viac „drsný“ vzhľad, ako je u mňa bežné, nechala som ju takú neošmirgľovanú a nasledoval náter šedou (namiešala som si takú holubičiu šedú – nechcela som to mať príliš tmavé). Šedú farbu som iba vtierala handričkou v intenzite tak, aby mi vystúpila kresba dreva. Na záver nápis (aby bolo jasné, na čo bednička slúži!:-) ... to keby to náhodou u nás doma nebolo niekomu na prvý pohľad jasné :-D :-D :-D. Aplikácia nápisu  vo fotopostupe nie je – nechcem sem vkladať dookola to isté, takže ako na transfer – sa podrobne dočítate a z fotiek vypozeráte :-) pri mojom príspevku ktorý som zverejnila pod názvom „Šperkovnica“.

Bednička je teda prvý Valentínsky darček – ale mám v zálohe ešte ďalšie, ktoré budem postupne pridávať. Minimálne jeden mám už rozpracovaný :-).

Želám všetkým krásny deň


Lucia



pôvodný stav:


trošku šedej na bielu:


výsledok:

a s obsahom :-)










2 komentáre:

  1. Výborný nápad!!! Aj u nás chýba niečo podobné na náradie :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť