sobota 17. januára 2015

Klobúková krabica

Každá shabby maniačka túži po klobúkovej krabici, teda krabici ktorá má krásny okrúhly tvar. Nie že by sme tie množstvá klobúkov ktoré denne nosíme nemali kam odkladať, to nie  :-), ide proste iba o takú drobnosť, ktorá sa k tomuto štýlu perfektne hodí. Takáto krabica môže slúžiť na odkladanie absolútne hocičoho :-).
Ja som si práve takú jednu krabicu dokončila, trápila som sa s ňou veľmi dlho, ale zas na druhej strane, keď budem robiť ďalšiu (a to teda v pláne mám! :-D), už budem zas o niečo múdrejšia a vyhnem sa chybám, ktoré sa mi stali pri výrobe tejto svojej prvej. Krabica je z papiera (použila som kartón v ktorom sme doniesli moje krásne zrkadlo ktoré visí v chodbe :-D, o ktorom som písala v mojom druhom príspevku). Celá je potiahnutá látkou a čipkou, ktoré som na krabicu lepila. Pre lepšie otváranie poklopu – som na jej vrch umiestnila drevenú úchytku.
Táto moja nová nádhera bude pravdepodobne odložená na skrini v spálni (odfotiť ju na tej skrini nebolo možné, nakoľko je deväť hodín a ten môj chlap ešte stále spí! :-D) a slúžiť bude na odkladanie stužiek a čipiek (teda, až po kým nevymyslím niečo iné :-)).  

Želám krásny víkend



Lucia










a.......... toto je ona!!! :-)


... a pár detailov z postupu: 
















hotovo! :-D











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára