streda 14. januára 2015

Obrázky

Dnes Vám ukážem, ako som si pretvorila drevené obrázky v rámikoch. Tie prvé tri – v čierno-bielom prevedení som dokončila dnes, vnútro je z keramiky a zohnala som ich vo svojom bazáre za pár korún, tie zvyšné tri s morským motívom som urobila už dávnejšie – ale podobnou technikou – takže som sa rozhodla, že Vám ich tiež ukážem. Pôvodne boli ružovo žltej farby – takej cukríkovej – no nepremaľuj to :-D.  Inak, čo sa týka morskej tematiky – bola som do nej úplný blázon (v izbe dve steny biele a dve tmavomodré) – ale už ma to prešlo :-D, po presťahovaní som všetko morské presťahovala do kúpeľne a WC... o mojom morskom svete možno niekedy nabudúce :-). Ak Vás niečo ohľadne výroby (teda v tomto prípade skôr prerobenia ako výroby :-D) zaujalo, alebo Vás niečo zaujíma, napíšte mi, poteším sa.

Želám pekný večer


Lucia


výsledok :-)






takto vyzerali pôvodne 


maľujem :-)


... a druhá várka - morská téma :-)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára