piatok 16. januára 2015

Klietka

Odkedy sa mi zapáčil štýl shabby chic, odvtedy túžim po kovovej klietke. Ich ceny sú však závratné a tak som sa rozhodla, že si vyskúšam jednu vyrobiť.  Inšpiráciu som našla na Pintereste. Keď som zazrela takú, aká sa mi páčila, povedala som si: „Joj, to je nič – to mám za hodinku hotové!“ Och aký prudký preprudký omyl!!! :-D Trápila som sa s jej výrobou tri dni! Dôležité však je, že už je hotová a ja sa  môžem ísť venovať niečomu ďalšiemu :-D. Na výrobu klietky som použila samotvrdnúcu hmotu na jej dno a samozrejme drôt v troch rôznych hrúbkach. Postup je detailne zobrazený na fotkách, tak sa tu nebudem dlho rozpisovať :-). Ja som si tú svoju klietku ešte trošku dozdobila ružičkami, ktoré som vyrobila z krepového papiera a použila som tiež servítkovú techniku. Chcem len dodať, že drotárstvo by ma určite neuživilo – jednak – mojimi pracovnými nástrojmi boli jedny kliešte, jedny kombinačky a pokrievka :-) a bez zveráka (pracovala som na kuchynskej linke!! :-D) ma brušká prstov boleli ešte celý ďalší deň – takže viem, že je to fakt drina. Na záver som ešte adoptovala jedného zamrznutého zblúdilého vrabca – ktorého som deportovala zo škatule s vianočnými dekoráciami, ktoré poputujú do pivnice. Ten si teraz klietku – ako svoj nový domček náramne užíva :-D.

Pekný dník Vám všetkým prajem


Lucia



 .. tak tu je!

... a postup...

























a na záver ešte detail nového nájomníka :-D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára