pondelok 12. januára 2015

Kufor na spomienky

Ste zberateľky? Ja mám dojem, že mňa v zbieraní tromfne asi málokto :-). Zbieram a odkladám skoro všetko:-). Niektoré veci z praktického hľadiska, iné len tak, z rozmaru, z pocitu, že sa to „možno ešte niekedy zíde“ a zbieram tiež  tzv. „pre spomienky“. Táto posledná skupinka vecí sú veci, ktoré sú schopné časom pripomenúť mi rôzne pekné chvíle...  Najväčšia hromádka :-) týchto vecí pochádza pravdaže z dovoleniek. Po tom, ako som moju drahú maminku uprosila aby sa v prospech mojej osoby vzdala jedného starého kufru (ktorý mala ešte po jej nebohom oteckovi) vo mne skrsol jeden z mojich mnohých (:-)) skvelých nápadov: zhotovím si kufor na spomienky! Do neho poukladám to, čo som si pozbierala a ponosila domov z dovoleniek... Podarilo sa mi zohnať štyri drevené nožičky – tak som ich na spodok kufra primontovala :-).  A takto upravený starý kufor – nemám jeho pôvodnú fotku – bol taký hnedý – sem tam ošúchaný – dostal základnú farbu – bielu samozrejme :-). Potom som ho opatinovala hnedou a čiernou farbou, trošku prešmirgľovala a použila transfer techniku na jeho skrášlenie :-). Neviem či s ním starký odcestoval ďalej ako do Ruska – no momentálne sa ten kufor tvári, že obcestoval prinajmenšom celý svet :-).  Položila som ho na skriňu a pri vkladaní mojich „dovolenkových pokladov“ do jeho vnútra som sa v myšlienkach dostala späť na slnkom zaliate pláže.. . Aspoň na chvíľku, aspoň na krátko... hoci je vonku január :-).

Želám Vám krásny zvyšok dňa


Lucia

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára