pondelok 19. januára 2015

Telefón

Dnes som dokončila úpravu starého telefónu. Niekomu by sa páčil taký, aký pôvodne bol, ja mám však rada bielu, a tak nebolo žiadnych pochybností, že sa bude pýšiť touto farbou. Pri jeho úprave som ho musela celý rozobrať, následne som ho natrela dvoma vrstvami belej farby. Po jej uschnutí som na bielu farbu nanášala farbu čiernu – akrylovú  špongiou – v celkom maličkom množstve – tupovaním a ťahaním – a miestami som prechody prešmirgľovala, by neboli také ostré. Táto technika nie je tak pracná, ako technika zošúchavania farby (brúsením či inak mechanicky). Potom prišla na rad transferová technika na ozvláštnenie. Upravila som tiež ciferník a v závere nasledovalo prelakovanie. Myslím, že môj telefón bude bývať v spálni, na nočnom stolíku – ako tomu býva v hoteloch :-).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia




...pôvodný stav...

... úpravy krok za krokom:









výsledok:











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára