utorok 6. januára 2015

Vankúš č. 2

Po ušití obliečky na vankúš ktorý som zverejnila v predchádzajúcom príspevku pod názvom Vankúš č. 1 som „chytila slinu“ a odhodlala som sa ušiť ďalšiu obliečku na vankúš. Keďže som však od profesionálnej krajčírky vzdialená tak na míle a ešte pár metrov – s touto obliečkou som sa naozaj popasovala. Nie je to dokonalé – ale aspoň som zistila, akým chybám sa v budúcnosti vyhnúť. Šila som nitkou a silónom (horná niť na stroji) – ľahšie sa mi tvorili tie vlnovky z látky – bez obavy roztrhnutia. Aj tu som použila obrázok vytlačený na tlačiarni. Motív vtáčikov ma neopustil :-). Postup je vidieť z fotiek. Prajem pekný večer


Lucia


.. strihanie prúžkov...


.. výroba vlnoviek :-)





.. obšívanie obrázka.


A hotovo! :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára