štvrtok 8. januára 2015

Maxi vankúš do spálne

Moja vankúšová mánia pokračuje! :-) Rozhodla som si vyrobiť jeden obrovský vankúš (má viac než dva metre) a tomu teda naozaj hovorím maxi :-). Je to v podstate skôr podhlavník ako vankúš a dôvodom na jeho výrobu bolo, že sa mi do našej postele vyslovene pýtal :-). Postup je opäť na fotkách. Ako som už minule spomínala, nie som žiadna krajčírka – bola to teda riadna pasovačka :-). Tentokrát som si nevyrábala iba obliečku, tentoraz som vyrobila aj samotný vankúš. Chodím sa kochať do spálne a mám z neho veľkú radosť!


Lucia



.. tá dlhá "rúra" vzadu - za ostatnými vankúšmi - to je on!!! :-)


.. strihanie látky na telo vankúša


.. samozrejme - žehlenie pred samotným šitím


á - nezameniteľná pomôcka :-)


plním vankúš nasekaným molitanom


... išlo to ako v lete na saniach :-)



miesto ktorým som vankúš plnila som musela zašiť ručne...


ešte treba "salámku" do niečoho obiecť... meranie látky na poťah...


.. našívanie čipkovej časti...


výsledok!!!!!!!!!!!! :-)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára