pondelok 19. januára 2015

Sada s ružami


Ďalšou technikou, akou dosiahnuť pri nanášaní farby „starý a ošarpaný vzhľad“, náročnejšou o akej som písala pri predchádzajúcom príspevku, je technika farba na farbu v rovnakom plošnom pomere – a teda, nanášanie v mojom prípade čiernej farby celoplošne, následne voskom (stačí sviečka v bielej farbe – nie farebná) prejsť miesta, kde by sme chceli aby nám spodná farba bola vidieť a nanesenie vrchnej farby. Po jej uschnutí sa vrchná farba šmirgľuje a to až do dosiahnutia výsledku, ktorý nám vyhovuje. Odporúčajú sa vždy kontrastné farby – z mojej skúsenosti vždy tmavá spodná a bledá vrchná. Tentokrát som postup práce nenafotila, sadu s ružami mám už urobenú veľmi dávno. Pozostáva z vázy, hodín, dvoch ramienok na vešanie šiat, veľkej tácky a boxu na víno. Ruže sú aplikované servítkovou technikou – ktorá pri tomto spôsobe úpravy povrchu podľa mňa vynikne priam excelentne.

Pekný večer prajem


Lucia




















... a ešte detail...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára