utorok 13. januára 2015

Rockové rádio (s ružičkami :-D)

Včera som neodolala a opäť vbehla do svojho obľúbeného bazáru – a – nezostalo to samozrejme bez následkov :-). Domov som dovliekla toto náááádherné retro rádio :-). Nie som veľmi telková, zbožňujem počúvať hudbu – a rada si zapnem aj rádio – ibaže to moje už viac šušťalo než hralo. Takže sa mi nákup prepiekol :-).  Naviac, dajú sa s ním prehrávať CD-čka a aj MP3-ky – takže skelý kauf! :-D Samozrejme – rádio nemohlo zostať v pôvodom prevedení – nebolo biele – to dá rozum :-D. Takže postup bol nasledovný (vidieť z fotiek :-D): utrieť vlhkou handrou, nechať uschnúť, prelepiť papierovou páskou, natrieť krakelovacím lakom, opäť nechať uschnúť a natrieť bielou farbou. Použiť decoupage techniku a celé prelakovať matným priesvitným lakom. Hotovo! Už iba zapnúť a počúvať :-). Naladila som si svoju obľúbenú stanicu – ROCK RADIO a pobrala som sa hľadať niečo ďalšie – vhodné k pomaľovaniu :-). Apropó rockovú hudbu ja milujem – viem viem – trošku zvláštna kombinácia – rádio s ružičkami a z neho práve kričí Marilyn Manson :-) (v byte by som bola najradšej, keby bolo všetko biele a v mojom šatníku je to pri tom samá čierna :-D)  – ja som celá taká trošku naopak :-) :-) :-) – tí čo ma poznajú veru vedia svoje :-D.

Želám krásny deň


Lucia



takto vyzeralo rádio pôvodne 


bubák :-D


krakelovací lak


po dávke farby :-D


ružičky


 prelakovať 
- a - 
výsledok:





retro fotka ako má byť! :-D


podľa mňa anjeli počúvajú rock :-D aspoň tí moji určite!!! :-D


... na chodbe bude bývať - som sa rozhodla :-D



detail...





.. a zbožňujem ako svieti.. strašne mi to pripomína starkého rádio :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára