pondelok 12. januára 2015

Látkový shabby venček

Hneď ako som usadila svoj nový „kufor na spomienky“ tam, kde som to považovala za najvhodnejšie – na skriňu, ktorá je z druhej strany nášho komína– zistila som, že miesto nad ním je smutnoprázdne – a tak – som sa hneď dala do vyrábania venčeka – nič ťažké – iba to trošku dlho trvalo a hoci som ho vyrábala včera v noci ešte dnes ma bolia  brušká prstov od špendlíkovania :-). Polystyrénový základ som vyplnila látkou – vystrihovala (resp. skôr trhala) som si štvorčeky (ku koncu to už bolo kadečo – od únavy mi skoro vôbec nevychádzalo nič pravidelné :-)) a tie som prekladala cez seba – vždy po dva – a v strede som ich zohla a prišpedlíkovala o polystyrénový kruh. Týchto ošpendlíkovaných štvorčekov látky je tam asi tak 400... viem to podľa minutých špendlíkov, použila som totiž celé dve krabičky :-). Nakoniec som ešte znivočila „perlový náhrdelník“ a tak nádherne venček dokrášlila.... 

Pekný večer praje


Lucia












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára